Case│Byg Garanti - Syntesemedia
23203
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-23203,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-4.4,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive
CASE │ BYG GARANTI
Top-of-mind hos alle forbrugere
Udfordringen

 

Byg Garanti er et økonomisk sikkerhedsnet under de private forbrugere, hvis der er fejl og mangler ved det arbejde, som er aftalt med en byggevirksomhed som er medlem af Dansk Byggeri. Dansk Byggeri ønskede, at Byg Garanti fik en førende position på markedet, og en styrket erindring i målgruppens bevidsthed. Den ønskede position og et solidt brand er blevet skabt igennem et øget kendskab, hvor der skulle sikres, at Byg Garanti blev top-of-mind hos forbrugerne.

Resultater

65

% opnået kendskabsgrad

79

% af boligejere fortrækker håndværkere med Byg Garanti (før 11%)

Seneste kampagne 2017

11

millioner visninger på digital annoncering

1

million visninger på WebTV/YouTube

1,5

million impressions på Facebook

Strategi

 

Syntese Media har siden 2012 varetaget mediestrategien for Byg Garanti. Fokus har siden 2012 været at opbygge kendskabet om Byg Garanti og øge tilliden til ordningen. Derudover har én af KPI’erne været, at Byg Garanti blev en foretrukken ordning hos forbrugerne.