Case│Byg Garanti - Syntesemedia
23203
page-template,page-template-full_width,page-template-full_width-php,page,page-id-23203,ajax_fade,page_not_loaded,,select-theme-ver-2.4.1,wpb-js-composer js-comp-ver-4.11.2,vc_responsive
CASE │ BYG GARANTI
Øge kendskabet hos alle boligejere
Udfordringen

 

Byg Garanti er et økonomisk sikkerhedsnet under de private forbrugere, hvis der er fejl og mangler ved det arbejde, som er aftalt med en byggevirksomhed i Dansk Byggeri. Byg Garanti ville gerne skabe en førende position på markedet, og en styrket erindring i målgruppens bevidsthed. Den ønskede position og et solidt brand skabes igennem et øget kendskab.

Resultater

 

Syntese Media har håndteret mediestrategien for Byg Garanti siden 2012. Dette har givet nogle positive resultater inden for brand awareness og præference hos forbrugerne.

20

% øget kendskab i målgruppen

11

% flere boligejere, som vil fortrække en håndværker med Byg Garanti

5

% stigning i kendskab efter TV-kampagne på trods af et højt niveau inden

Strategi

 

Målgruppen for Byg Garanti er boligejere over 30 år. Målsætningen er en  fortsat stigning i brand awareness.

 

Kampagnens omdrejningspunkt er et TV-spot som bliver bakket op med en markant tilstedeværelse på online medier. Dertilkommer traditionelle medier som outdoor, radio og print.